joi, 4 octombrie 2007

Imi place sa visez

Imi place sa visez, chiar si cu ochii deschisi sau mai ales asa. In fiecare zi, de cand ma trezesc incep sa visez.VIsez ca imi beau cafeaua, de fapt, pe o plaja in Grecia alaturi de un zeu, si nu in bucatarie stresata ca am intarziat la facultate, visez ca nu sunt blocata in traficul infernal din Bucuresti, ci ca ma plimb cu un vapor pe Mediterana ca sa ma duc sa fac plaja. Cand ma cert cu cineva, visez un peisaj cu o cascada unde nu e nimeni si pot sa injur cat vreau ca sa nu ma auda decat ecoul, nu si persoana in cauza:), cand plang visez ca sunt o pasare ce zboara oriunde vrea pe lumea asta, cand dau gres visez ca am mereu succes si pana la urma tot timpul visez. Cand ascult melodia mea preferata visez ca sunt cu cel pe care il iubesc, cand ranesc visez ca sunt intr-o lume unde suferinta este necunoscuta si nici puterea de a rani nu a aflat-o nimeni...
Acum...scriu acest articol si visez...ce visez?Sa mai am inspiratie sa scriu si ceea ce scriu sa va placa voua..Traiesc conectata la realitate, dar uneori avem nevoie de lumea noastra in care sa ne refugiem si sa visam asemenea copiilor, pentru ca daca incetezi sa mai fii copil, incepi sa mori!
Acum va las pe voi sa cititi, eu ma duc sa visez asa cum stiu eu..cu ochii deschisi!

Un comentariu:

IhearLights spunea...

Cred ca fiecare are visele lui, fiecare are inauntrul lui lumea lui imaginara, facuta dupa placul sau.