joi, 18 octombrie 2007

Testamentul sufletului

Degeaba te uiţi acum la mine.

Nu mai ai ce privi.

Tot ce a fost cândva frumos in mine,

azi a murit.

Iar tu... ai privit,

Ai privit cum mă stingeam,

Şi îţi ceream ajutorul, te imploram,

Să nu omori tot ce-i mai bun în mine.

Şi, totuşi, m-ai omorât

Cu indiferenţa ta.

Şi aceste rânduri ţi le dedic,

sunt ca şi testamentul meu,

sunt strigătele mele de a

rămâne vie în această lume moartă.

Dar mor.... şi îţi las ţie

Dorul, iubirea, fericirea....tot

Ce eu nu am avut, moşteneşte tu!

4 comentarii:

double do spunea...

Genial.O persoana care apreciaza viata nu pentru frumusetea dar pentru unicitatea ei.

Sagy, spunea...

Totusi... pentru cine ar fi testamentul ..:-\
In ultima perioada o groaza de poezii... e de bine:D

Power Puff Girl spunea...

astea sunt poezii mai vechi..pe care le-am scris mai demult dar acum le-am publicat

IhearLights spunea...

SI ziceai de mine ca am imaginatie bogata. Uite ca si tu ai...si scri foarte frumos. Hm..se pare ca am de recuperat:D