joi, 14 februarie 2008

Cafea cu aroma de dragoste



Dragostea se gaseste peste tot, intr-un bob de cafea, in petala unui crin, in lacrima unei fete, in zambetul unui copil, in bratele unui barbat. Peste tot in jurul nostru exista dragoste. Ea nu este numai de Valentine's Day. Nu condamn aceasta zi, nu imi place, nici nu imi displace. Cred ca cel mai mult ma amuza. Am fost zilele trecute la Sala Dalles(celebrul targ de cadouri) sa arunc si eu un ochi, sa vad ce mai e pe acolo.Nimic nou! Inimile alea mari pe care scria Te iubesc, aceleasi inimi care erau si anul trecut, aceleasi standuri cu parfumuri, aceiasi tipi din Peru care se chinuiau sa agata niste gagici blondute incantate ca cineva le zambeste si le baga in seama. Pana si asezarea era aceeasi, am mers cu ochii inchisi la etaj stiind exact si unde voi gasi tot. Evident, m-am cam lovit de toti. Un miros de vanilie gretos imi inunda narile si imi provoca o greata grabita. Femeile erau toate calare pe acele perne in forma de inima cu mesajul evident "Te iubesc". Se imbulzeau toate sa ofere inimi artificiale iubitilor lor, neintelegand ca singura inima pe care o vrea un barbat este probabil, cea pe care o are deja,oricum, inima ta, a femeii de langa el. Nu vrea o inima rosie imbibata de parfum ieftin cu un mesaj devenit deja banal. Nu vor cutii roz cu inimi si alte chestii din astea siropoase. Macar sa oferim cadouri care au un sens si o valoare, care sunt utile, nu niste falsuri.Ei pur si simplu ne vor pe noi, naturale, iubindu-i si lasandu-ne iubite de ei. Un sarut, o imbratisare, un zambet, o masa calda(dupa caz), lucruri marunte.Nu ne iubesc mai mult daca le daruim ursuleti care le spun ce mult ii iubesc,felicitari care sunt niste declaratii false si reci de iubire, sau celebrele inimi. Mai bine va duceti la iubitii vostri si le spuneti in fata cu cuvintele voastre ce simtiti si ce insemn ei pentru voi. Si nu trebuie sa fie neaparat pe 14 februarie. De ce nu pe 24 februarie?Dragobetele,dragii mei. Sunt multe zile in care va puteti oferi dragostea unuia altuia. Nu trebuie pe 14 februarie sa explodati ca un vulcan, iar pe 15 sa va stingeti, sa uitati toate cele spuse pe 14.
Eu gasesc dragostea in tot ce ne inconjoara, exista, altfel ne-am omori intre noi, da,exista bunatate si iubire,nu trebuie sa ne rezumam la dragostea pentru un barbat sau o femeie.
Fiti sinceri unii cu altii, nu daruiti nimic din ceea ce nu exista, nu daruiti iluzii, falsuri, doar pentru ca asa trebuie, daruiti ca aveti ce darui. Nu daruiti inimi false, care nu bat, care nu au viata, nu faceti declaratii fara forma si fond, ci doar iubiti, iubiti daca simtiti, traiti si bucurati-va.
Eu am gasit dragostea in aroma unei cafele extraordinar de buna, cel mai bun cadou intr-o zi ca aceasta. E o cafea magica:), ma duc sa sa savurez dragostea din ea...

2 comentarii:

IhearLights spunea...

Foarte adevarat ce ai scris aici! Cred ca multi ar trebui sa citeasca ce scrie aici, si sa badge la cap! Nu conteaza ca e vb de fete sau de baieti, toti suntem in aceasi oala!

Admin spunea...

Draga mea, mi-a placut foarte mult ce ai scris. :) Este foarte frumos si adevarat ce ai spus aici. Am o prietena care nu stia ce sa faca de Valentine's... sa ii ofere ceva prietenului cu care abia incepuse o relatie, sau nu... I-am spus sa faca pur si simplu ce simte. Nu ce trebuie...