marți, 5 februarie 2008

Asa...si in nici un fel


Iluzia spulbera visul inca de la nastere.
Asa cum vantul imi zdruncina sufletul
Asa cum inima se sperie de bataia ei.

Ura naste iubirea inca de la moartea ei
Asa cum apa imi potoleste foamea de sete
Asa cum iadul se naste in flacarile sale.

Ingerul isi rupe aripile dinainte sa ii creasca.
Asa cum demonul il iubeste pe Creator
Asa cum Isus cauta drumul inapoi.

Iubirea nu le invinge pe toate.
Asa cum valul se ineaca in propriul ocean
Asa cum cerul se intuneca la lumina stelelor.

Moartea aduce nasterea intotdeauna.
Asa cum lipsa sangelui ucide
Asa cum durerea naste placerea.

Fericirea nu se atinge mai niciodata
Asa cum cerul se tine in palma dar nu se atinge
Asa cum soarele il inchizi in suflet pana iti ia foc fibra.

Zambetul este singurl lucru frumos.
Asa cum desertul e unic si peste tot
Asa cum muntele nu se darama niciodata.

Puterea e atat de slaba in fata durerii
Asa cum suntem toti in fata unui copil
Asa cum minciuna se sinucide in fata adevarului.

Viata se termina prea repede.
Asa cum un fluture moare intr-o zi
Asa cum trece eternitatea intr-o clipa.

Asa si in nici un fel, timpul nostru se scurge prin vene.
Eternitatea se aporpie de final
Asa cum viitorul a inceput sa moara
De cand ne-am nascut, de cand am avut trecut.
Asa si in nici un fel, toate se risipesc in timp!

2 comentarii:

Andreea G. spunea...

Ultima strofa e de mare angajament... Se aud aplauzele mele?

EsiX spunea...

Nice.. Imi place!
Ah si vad ca ti-ai schimbat lookul ;)