joi, 27 septembrie 2007

Music is driving me crazy

Ma gandeam ca, desi blog-ul meu se numestec "Don't stop the music" nu am scris nimic despre muzica si rolul ei in viata mea. Pai cred ca fara ea as muri...ea e mereu cu mine., ma insoteste oriunde ma duc, ma ajuta atunci cand sunt trista si se bucura alaturi de mine cand sunt fericita.
De mica am fost crescuta cu muzica, cred ca daca se putea as fi dansat in burtica mamei. Daca stau sa ma gandesc, cred ca ascult in draci muzica, nu trece zi fara sa nu imi ascult muzica preferata...Si aici sunt multi care imi fac zilele mai melodioase si imi transmit stari de tot felul. Ascult din multe genuri, sunt diversi artisti care reusesc sa transmita o emotie puternica fie ca ei canta rock, jazz sau house.
Una din formatiile mele preferate este Queen, cred ca vocea lui Freddy Mercury e inconfundabila, iar muzica lor intra in sufletul oricarui om senssibil si putin cultivat. "Love of my life" este unul dintre cele mai emotionante cantece de dragoste, care imi trezeste vise frumoase legate de iubire..si "This is the wolrd we createad" aproape ca ma face sa plang de fiecare data cand ascult. Ar fi multe de spus la aceasta formatie, dar mai bine lasam muzica lor sa vorbeasca, e cel mai bine...
"NIrvana"....cred ca starea aceea o visam cu totii...Poate cei din formatie au resuit sa o atinga, noi o cautam mereu, Cred ca orice adolescent sau tanar in cautare de independenta a ascultat macar o data muzica acestei formatii. Pe langa faimoasa melodie "Smells like teen spirit", merita ascultate "Jesus wants me for a Sunbeam" si "All apologies"
Apoi," Metallica" are niste balade superbe, pe care imi face placere sa le ascult mereu, atunci cand sunt melancolica sau trista..
Sunt multi, prea multi, nu sunt o rockerita, dar cred ca daca as scrie depsre Tiesto acum, nu ar mai fii la fel:) Desi, si el imi place alaturi de multi Dj.
Dar cel mai bine inchei cu Frank Sinatra-Unforgetable...asa as vrea sa raman in amintirea tuturor...
Prin muzica, adesea ne exprimam ceea ce nu avem curaj sa spunem in fata, la fel cum e cu scrisul, dar muzica poate sa spuna ce vrea fara sa foloseasca cuvinte, aici sta magia ei. Parafrazandu-l pe Emil Cioran, un suflet ce nu aude si simte muzica e un suflet mort.
Chiar si acum cand scriu acest articol, ascult muzica si aud o vioara pe fundal, sunetul acesta nu il poate asemui nimic...Muzica are ceva nepamantean, cred ca ea exprima si completeaza tot ce cuvintele pierd din momentul in care sunt rostite, adica farmecul. Prin muzica poti fii ceea ce vrei, este arta, este partea noastra de zeu pe care o purtam cu noi mereu si pana la urma noi murim, sa lasam muzica sa vorbeasca pentru noi...
As vrea sa traiesc intr-o lume ce se hraneste cu muzica, respira muzica si traieste pentru muzica....dar pana atunci ma mulumesc sa port cu mine peste tot muzica din sufletul meu!

2 comentarii:

Doar Un El spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
IhearLights spunea...

http://youtube.com/watch?v=kEKwwxnWsVQ

Asculta melodia asta. Mie imi place la nebunie. Are un mesaj super trist, de fiecare aproape ca ma face sa plang.

Intradevar, daca nu sti sa asculti si sa simti muzica inseamna ca e ceva in neregula cu tine