duminică, 23 septembrie 2007

Cea mai fericita am fost cand m-am nascut

Acum 2 zile ma intreba cineva daca sunt fericita si cand am fost fericita....E greu sa spui ca esti fericit, starea aceasta este una de apogeu, pe care o cautam de-a lungul vietii...Cred ca cel mai fericita am fost cand m-am nascut. Atunci toate aveau sens si deloc. Atunci, eram ocrotita de rautatea umana, de ipocrizie, de inimile reci din jur, nu stiam ce e aia ura, invidia, suferinta, durerea, resemnarea, compromisul...Eram pura...Cu timpul, am devenit putin din tot ce ma temeam: am avut sentimente de invidie, am suferit, am iubit, am crezut ca urasc, m-am resemnat si am facut si compromisuri, mici, dar existente...Uitandu-ma in timp, imi dau seama ca au mai fost momente in care credeam ca sunt fericita...Am fost cu adevarat fericita cand am luat bacul, cand am intrat la facultate si cand credeam ca sunt iubita. De asemenea, eram cea mai fericita cand calatoream, cand vedeam alte tari, alte culturi, alte obiceiuri...Mereu gaseam, la fiecare, o parte din sufletul meu...Si atunci ma simteam ca si cum apartineam intregii lumi...Si lumea mie..Par pesimista insiruind atat de putine momente de fericire...dar ele in viata sunt putine...In restul momentelor te simti bine.....sau esti nefericit....E mai usor sa fii nefericit decat fericit! Si de aceea momentele acestea trebuie tinute minte in suflet si pretuite. Pentru ca sunt mai putine decat credem noi...Acum daca stau sa ma gandesc, mai gasesc momente fericite, traite alaturi de prieteni...De unde reiese, ca e foarte important pe cine ai langa tine....Cu persoane speciale, momente terne prind viata...si devin speciale. Nu ma mint ca sunt fericita,de fapt sunt...sunt o fericita mereu nefericita..All good things come to an end! Imi doresc ca atunci cand mor sa fiu fericita, sa simt ca nu am ratacit degeaba o viata, ca am gasit macar jumatate din ce cautam, ca m-am gasit pe mine insami, ca am iubit de mai multe ori in mai multe feluri, ca am insemnat ceva pentru cineva....E important si ce inseamna fericirea pentru tine. Fiecare om are o fericire proprie, la fel cum si oamenii sunt diferiti. Intr-o lume nebuna, fericirea este un lux, dar merita sa te zbati pentru a o obtine. Orice lovitura o primesti, ridica-te si mergi mai departe, poate ziua de maine iti rezerva cea mai mare surpriza a vietii...

5 comentarii:

IhearLights spunea...

super frumos..si adevarat... ma regasesc in majoritatea randurilor pe care tu le-ai scris..

te pup:P

Troll spunea...

Poti fi fericit cand nu poti deosebi raul de bine? Cand nu ai suficienta perceptie asupra lumii din jur incat sa poti sa spui macar cine sunt parintii tai? Cand depinzi de cei din jur in mod absolut? Cand universul tau se reduce la lapte si "poop"? Eu unul nu stiu raspunsul la aceste intrebari.

De acord cu Skag, e foarte frumos, dar e adevarat?

andrei cavassi spunea...

misto blogul..insa posteaza si tu mai mult..keep up!

andrei cavassi spunea...

uaa..iti plac star wars si alien..si mie;)))

andrei cavassi spunea...

uaa..iti plac star wars si alien..si mie;)))