joi, 27 septembrie 2007

Dragostea moare!

De-a lungul timpului, mi-am dat seama ca dragostea moare... Nici cele mai lungi casnicii nu traiesc datorita dragostei, ci datorita prieteniei adevarate care exista.
Cei mai multi iubim o singura data, suntem raniti si suferim cumplit si ajungem sa ne inchidem in noi, sa ne distantam de toti cei din jurul nostru, sa punem un zid intre noi si ceilalti. Pare cel mai bine si usor, credem ca asa ne protejam de suferinta inevitabila care exista in lume. Daca nu am suferi cum am mai stii sa pretuim iubirea si bunatatea? O iubire se incheie mereu, dar unii sunt mereu urmariti de umbra acelei iubiri, poate chiar toata viata. Cei mai multi aleg sa se inchida in ei, sa isi refuze dreptul de a iubi din nou. Zambesc, desi inima le e sfaramata. Se mint ca le e bine fara sa iubeasca, dar de fapt ei au un handicap sufletesc.
Candva, credeam in iubirea adevarata, dar am vazut cum ea raneste de multe ori..Si am vazut oameni raniti evident....E greu sa ajungi la sufletul cuiva cu adevarat, multi nu te lasa, considera ca daca ii cunosti cu adevarat, ei devin vulnerabili in fata ta, dar poate ca nu e asa. Important este sa iubesti si sa fii iubit...dar de cate ori se intampla asa cu adevarat? Intr-o relatie cineva iubeste si celalalt se lasa iubit.
Dragostea este altruista, ea moare ca o alta sa se poate naste....

Un comentariu:

Troll spunea...

Dragostea dureaza (maxim) 3 ani. Stiu ca suna cinic, dar asta e. Cum bine zice Adela, ramane prietenia.