duminică, 16 decembrie 2007

Visul unei nopti de iarna

Explozie, da explozie de fulgi din cerul ce a paralizat, asta vad eu acum pe geam..si nu stiu de ce am o pofta de scris foarte mare, iar sunetul de chitara ce il aud in casti ma face si mai mult sa scriu. Despre ce as putea sa scriu acum,cand ochii imi fug numai pe geam? As vrea sa ninga asa mai mereu , sa fie magia asta in toata zilele. In momente din acestea parca incepi sa iubesti viata, sa spui ca nu e chiar asa de rau, si sa ramai mut inca o data in fata naturii. Da, in fata naturii nu prea mai gasesc cuvinte, ca de altfel nici acum, insa o forta exterioara ma indeamna sa scriu,desi simt ca nu va iesi chiar ce vreau eu, dar daca as putea sa transform bucuria din suflet in aceste simple puncte negre de pe monitor, numite pixeli ce simplu ar fi. Am sa declar azi ziua fulgilor de nea, ziua Bucuriei, macar asa, in mintea mea. In lumea asta accelerata si haotica, nu mai multumim vietii ca existam, nu mai avem momente de pace si liniste, de a contempla natura si tot ceea ce ne inconjoara fara de care nu am putea trai.
Eu am sa ma opresc aici, dansul fulgilor nu ma lasa sa ma concentrez, si ar fi bine ca si voi sa va duceti sa urmariti acest specatacol minunata al fulgilor de nea, care pentru voi danseaza, nu va costa nimic decat o privire si un moment de pace!

Niciun comentariu: