sâmbătă, 22 decembrie 2007

De dragul Craciunului...

Jingle bells,jingle bells...cantecul iernii categoric. Nu puteam ramane imuna la spiritul Craciunului,si spiritul sarbatorilor m-a cuprins si pe mine. Aceasta sarbatoare, draga mie, intotdeauna va fi in sufletul meu. Este incredibila atmosfera, mirosul de cozonac, zapada(in cazul in care e,in Bucuresti nu prea isi face aparitia),bucuria, luminitele, bradul...tot. Si sa nu uitam de Mos Cracium:). Da, categoric sarbatoarea sufletului meu, ceea care imi ofera bucurie,liniste si multe amintiri placute.,
Eu vroiam de fapt, cu acest post, sa va urez tuturor celor care treceti in vizita pe acest blog, sarbatori fericite, un Craciun extraordinar si un An Nou mai bun ca acesta, sa fie asa cum il doriti.
In rest, va las sa va bucurati cu totii de caldura, iubirea, farmecul acestei perioade. Incercati sa fiti mai buni, mai iubitori,mai darnici si sa pastrati si pentru tot anul aceste calitati.
Eu ma duc sa ascult Silent Night, sa beau un vin fiert, sa decorez casa si sa ma bucur de atmosfera calda a Craciunului. Craciun Fericit!

Niciun comentariu: