joi, 6 decembrie 2007

Si picaturile de ploaie au inima...

Ascultand Nirvana in ploaie...si nu ma mai batea vantul...Ascultand Nirvana in ploaie, si nu imi mai era frig. Ascultand Nirvana in ploaie si picaturile ma mangaiau usor pe trupul infrigurat. Nici cerul intunecat nu mai era de temut, nici oamenii cu povestile lor nu mai erau imbufnati, nici inima mea nu mai batea.
Se oprise inima, timpul in loc, picaturile din cer in drum spre pamant, deasupra mea. Am luat o picatura si am privit-o, am tinut-o in mana, am privit-o uimita de frumusetea ei. Nu vroiam sa ii dau drumul. Am pus-o la loc in aer exact in locul ei si am luat alta picatura, era diferita, era alta. Nu am stiut niciodata ca picaturile difera, ca au viata, ca au personalitate, ca au inima. Inima mea se oprise, dar inimile picaturilor bateau atat de tare incat am crezut ca va fi o explozie de inimi de picaturi. Am mai luat o picatura din aer, am pus-o in palma si le-am apropiat...se iubeau, picaturile se iubeau la mine in palma, sub ochii mei ce isi mareau pupilele, am crezut ca si pupilele mele se iubesc. Picaturile faceau dragoste la mine in palma, ea fiind suport de pat. DA, sa faci dragoste intr-o palma e ceva. Picaturile s-au contopit si a iesit una imensa, picatura iubirii lor.Stralucea la mine in palma, as fi pastrat-o pentru totdeuna, dar nu puteam sa ii dau drumul,nici sa o omor tinand-o in palma.
Precum fluturii, care traiesc o zi pe pamant, asa si picatura mea, viata ei dura cat era drumul din palma mea, pe asfaltul gaunos si murdar. Toate picaturile se nasc in Cer si mor pe Pamant.
Picatura se uita la mine, ma implora cu privirea sa o las sa isi "ia zborul". Si asist la un moment tragic, renunt la picatura, ea vrea sa moara, asta e destinul ei. O pun la loc in aer, langa celelalte. Incepe ploaia,picaturile toate se grabesc sa se contopeasca cu pamantul nergru, uracios, dar tocmai aceste picaturi ii confera o frumusete aparte.
Ascultand Nirvana in ploaie...si am avut parte de un moment de magie...acum inima bate din nou, timpul se dezmorteste, toate revin la normal.
Ascultand Nirvana in ploaie...si s-a mai nascut o picatura!

Un comentariu:

Doar Un El spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.