marți, 6 noiembrie 2007

Fără titlu

Ploaia de lacrimi
Îmi stinge focul
Ce în inima mea
Tu l-a aprins, încet.
Nu găsesc cuvinte
Să exprime ceea ce
Pentru tine simt.
Aş vrea ca în ochii mei
Să îţi vezi inima
Aşa cum o văd eu:
Pură, caldă; eu cred în tine.
Eu văd în tine ceea ce tu
Nu vrei să se mai vadă.
Privirea-ţi caldă îmi alină
Şi dezgheaţă sufletu-mi rece.
În faţa ta mă simt tăcută
De vrei să ştii ce simt pentru tine
Alătură-ţi inima de a mea,
Lasă-le să vorbească pe limba lor.
Ai să vezi, de-mi atingi inima
Ce simt pentru tine.
Priveşte-mi ochii plini de strălucire.
Într-o lume atât de haotică şi nebună
Tu eşti singurul la care mă întorc
...eşti singurul care a privit în sufletul meu!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa nu te intorci cu spatele... multe lucruri se fac pe la spate.
Uneori nu te poti intoarce acolo unde nu ai fost niciodata