luni, 22 decembrie 2008

Sunt fericită!


Sunt fericită. De obicei, spun rar lucrul acesta pentru că întotdeauna cred că este loc de mai bine. Da, o fi şi acum loc de mai bine, dar eu tot fericită sunt. Nu am mai avut de mult senzaţia asta, să zâmbesc fără motiv, ca o scolăriţă naivă.

Perioada asta a anului este foarte specială pentru mine, mereu sunt bucuroasă şi încerc să o fac pe cât de mult posibil, o perioadă extraordinară. Sărbătorile de iarnă au ceva special în ele, ceva diferit de tot restul sărbătorilor. Sincer, ador Crăciunul şi toată această perioadă. Sunt mult mai zâmbitoare, mai iubăreaţă, mai liniştită, optimistă şi fericită.

Dacă ar fi să fac un bilanţ al anului, am avut unul dintre cei mai buni ani din viaţa mea. Am reuşit să obţin un job pe gustul meu, cu facultatea nu îmi merge rău, am luat multe decizii bune, am prieteni extraordinari, o persoană deosebită lângă mine şi totul e bine şi în familie. Am făcut anul acesta mai multe lucururi pe care nu reuşisem să le fac până acum, iar uitându-mă în urmă, sunt satisfăcută. Anul ăsta am descoperit noi lucuri despre mine, m-am mai maturizat, şi am învăţat mai multe lucruri de la cei din jurul meu.

Am învăţat să mă bucur de ceea ce am, să preţuiesc ce îmi oferă viaţa, iar de la oameni să iau părţile bune. Fiecare dintre noi are ceva deosebit, ce trebuie descoperit. Tot ce îmi doresc este ca şi în noul an, să pot învăţa şi mai multe de la viaţă, de la oameni, de la mine însămi.

Simt lipsa unui om, care m-a învăţaţ şi m-a ajutat să fiu ceea ce sunt acum, pentru care voi duce totul la capăt. Dar ştiu că a renunţat la a mai fi om, pentru a deveni înger, în împărăţia cerului. Şi că de acolo de Sus, ea le vede pe toate şi mă vede şi pe mine. Îi mulţumesc că m-a adus pe lume şi m-a ajutat să fiu un om mai bun.

Acum, aştept Ajunul Crăciunului, să împodobesc bradul, să simt mireasma de prăjituri, să simt căldura din familie, dragostea şi fericirea, aşa cum era când eram mică. Sunt împlinită, chiar dacă mai am atât de multe de învăţat şi realizat, în momentul ăsta sunt împlinită. Şi cred că asta e cel mai important.

Voi intra zâmbind şi iubind în noul an, mai sigură pe mine şi mai încrezătoare, dorindu-mi să am un an şi mai bun.
Vouă vă doresc cel mai bun an, cu multe împliniri şi tot ce vă doriţi voi. Sărbători fericite şi multă fericire vă doresc! Vă pup.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Arata ca the all american tipical Christmas. Are you sure it's you?

Power Puff Girl spunea...

Poate asa pare, dar nu asta am vrut sa arat, ci faptul ca sunt fericita. Acum, la cateva luni de atunci, nu mai e asa roz totul:(. Deci nu cred ca asta era ideea.Sorry daca asa a iesit.