miercuri, 14 ianuarie 2009

Dor

Mi-e dor să scriu pe blog, mi-a lipsit mult blogul, dar din păcate, a venit vremea aia urâtă pe care o urăşte orice student, adica stresiunea. Aş vrea să mai am timp să scriu, să citesc, să lenevesc visând la tot felul de prostii(sau nu), dar deadline-ul apare mereu şi mă trage de urechi.

Între timp, îmi pare rău că nu am timp să petrec alături de cele mai dragi persoane din jurul meu, dar mă voi revanşa.

Mai sunt 14 zile şi voi împlini 20 de ani. Drăguţ, dar nu mă voi putea bucura prea tare pentru că a doua zi dis de diminieaţă am examen. Însă, mă bucur că sunt tânără, că iubesc şi sunt iubită, că încă mai am puterea să le fac pe toate şi încă mai am naivitatea vârstei şi încrederea că voi face tot ce mi-am propus în viaţa asta. 20 de ani e o vârstă frumoasă. Încep să mă maturizez. Dar nu am să uit niciodată să mai fiu şi copil.

Dor, asta e sentimentul care primează. Am să revin cât de curând.

Niciun comentariu: