marți, 18 noiembrie 2008

I am back

Acum o lună era să fac una din cele mai mari greşeli, să şterg acest blog, împreună cu blogul pe care îl făcusem cu gândul să scriu cum ştiu eu despre comunicare şi advertising, pr, jurnalsim etc.
Din motive stupide oarecum, am crezut că aşa este cel mai bine. Pe moment,le-am închis. Pentru că mă ascundeam, pentru că plecam capul în faţa unor puşti infantili, care îşi vărsau frustrarea lor personală tot pe un blog. Atunci am plecat capul, am fugit şi m-am făcut invizibilă, aşa cum o făceam mai demult.

Îmi dau seama cât de prost am putut judeca atunci. Totuşi, această pauză mi-a prins bine. M-a ajutat sa reflectez asupra multor lucruri din viaţa mea, asupra persoanelor cu care intru în contact şi, mai ales, asupra mea, ca individ în societate. În ultimii doi ani, am învăţat că pot fi cu adevarat bună în ceea ce fac şi că nu mai trebuie să plec capul în faţa nimanui, cu atât mai mult în fata unor persoane cu mult sub nivelul meu. Acum, aş lăsa capul în jos în faţa unui om cu mult peste mine, dar asta numai din admiraţie pentru el, nu ca să mă umilesc. Nu am nimic de ascuns, nu am nimic de regretat. Iar scrisul rămâne cea mai mare pasiune a mea, blogul fiind suport şi canalul pe care am ales să transmit ceea ce scriu.

Nu scriu ca să devin cea mai faimoasă bloggeriţă, nu ăsta e scopul meu, însă e posibil ca ideile mele să rezoneze undeva, cu inimile altor oameni. Nu e nimic mai frumos pentru mine decât acele cuvinte pe care le-am primit "Mi-a făcut bine ce am citit pe blogul tău, a picat la timp", sau încurajări de tot felul. Poate o fac pentru orgoliu, dar în nici un caz pentru popularitate. Că scriu bine, că scriu rău, asta las la aprecierea voastră. Că sunteţi doi cititori, o sută, o mie, contaţi la fel de mult pentru mine şi vă apreciez la fel de mult.

Am decis să deschid blogurile, din nou. Nu vreau să mă ascund, nu vreau să renunţ la ceva ce îmi place doar pentru amuzamentul unora. Râdeţi, râdeţi, căci eu râd de zâmbetul vostru amar! Nu am vrut să renunţ la tot ce se clădise pe acest micuţ blog. Dimpotrivă,vreau să fac din el ceva "big". Încerc din fiecare lucru pe care îl fac, să construiesc ceva sau măcar să creez ceva. Între timp, a mai luat naştere şi o altă idee, pe care cred că o voi păstra pentru a le pune la un loc, "ideile de porţelan".

I am back, am decis. Voi ce credeţi, am făcut bine că am revenit?

3 comentarii:

Andreea G. spunea...

Because we know that BITCH means "being in total control, honey!". ;)
Lasa-i, fata, sa moara de propriul amor. Nu exista bad publicity, vorba aia.

Sagy, spunea...

indiferent, daca l-ai fi inchis, ar fi insemnat sa renunti la un trecut, careoricum exista!

PS: lasa-ma sa-mi fac publicitate pt noul meu blog, alow url si name :P

Power Puff Girl spunea...

Nu stiu care e problema,Sagy, eu am dat voie oricui sa scrie pe blogul meu, cu orice fel de id, nu inteleg de ce nu te lasa. Damn it! O sa vad care e problema.