sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Weekend

Bucureştiul şi aşa nu e un oraş extrem de frumos, dar când plouă devine de-a dreptul deprimant. Azi plouă de dimineată într-una. Nu îţi rămân prea multe locuri unde să te ascunzi sau prea multe opţiuni de desfăşurare a activităţilor de weekend.

Poate doar să rămâi în casă, în pat, cu laptopul în braţe, nişte muzică bună, un ness puternic care să te scoată din amorţeala asta, puţin Academia Caţavencu sau orice altceva intersant şi un film bun. Iar dacă ai ceva de făcut, lasă pe mâine. Uneori ce poţi face azi, poţi face şi mâine. Din păcate(?), eu o să aplic acest principiu şi mă voi relaxa cum pot eu mai bine azi. Probabil că mâine mă voi agita teribil pentru că am multe de făcut şi îmi voi da palme pentru frecarea mentei de azi. Dar what the fuck? E weekend şi îmi ajunge o săptămână întreagă în care alerg în toate părţile. Azi lenevesc, azi e weekend.

Bucuraţi-vă cât puteţi de mult de weekend! E un dar de la zei!:)

Niciun comentariu: