miercuri, 2 ianuarie 2008

Punct si de la capat...An Nou

An nou, alte zile, alte ganduri..cine stie.Am inceput anul intr-o stare ciudata, insa am invatat ca nu conteaza unde te prinde anul nou atat timp cat esti cu prietenii, familia, si in general, cu cei pe care ii iubesti. Imi doresc ca acest an sa imi aduca pace sufleteasca si sa am un an linistit,sa am liniste si fericire, sa reusesc sa imi duc proiectele pana la capat, sa am prietenii langa mine, pe cei la care tin, si sa le fie bine si lor si mie.
Anul asta vreau sa fie un an bun, am lasat in urma unul dintre cei mai interesanti ani din viata mea: am devenit majora, am dat si luat bacul, am intrat la facultate, am intalnit oameni noi, interesanti si speciali, am aflat ca pot si singura sa fac unele lucruri si am aflat mai multe despre mine, intr-un fel mi-am descoperit o parte din eu...
Voua va urez un An Nou bun, plin de impliniri si regasire de sine, sa nu uitati de prieteni si sa ii tineti aproape, sa zambiti mai mult ca in celalalt an, sa invatati sa fiiti impacati cu voi, sa daruiti, sa iubiti si sa o spuneti, sa traiti cu adevarat! Sa reusiti sa nu repetati greselile din anii trecuti si anul acesta sa fie unul bun si cu reusite! La multi ani!

Un comentariu:

Anonim spunea...

la mulți ani! :)