luni, 28 ianuarie 2008

Sfarsit de ianuarie...inceput de 19 ani

Acum 19 ani,intr-o sala de spital, se nastea o fetita care isi urla dreptul la existenta din toate puterile. Si a urlat pana a ajuns in dimineata zilei in care implineste 19 ani, adica ziua de azi.
19 ani e o varsta interesanta, las in urma varsta unica de 18 ani:), cel mai frumos an din viata mea, deci urmatorul trebuie sa fie pe masura celui anterior. Cum ma simt la 19 ani? Pai..tanara:) si multumita de viata mea, fericita ca am o familie,prieteni si oameni care tin la mine in jurul meu, ca sunt sanatoasa, ca sunt zlglobie si plina de viata. Ador acest sentiment al tineretii cum ca am intreaga viata inainte, e varsta in care crezi ca poti sa indeplinesti orice vis. E frumos!
Imi dau seama ca fericirea se face din lucruri marunte, eram atat de fericita la niste mesaje pe care le primeam de la prieteni, eram fericita ca ma trezeam cu telefon de la prietena mea cea mai buna sa imi spuna La multi ani, eram fericita ca pe mess toata lumea isi aducea aminte de ziua mea..Asta conteaza cel mai mult, sa ai in viata oameni cu care sa te bucuri,prieteni, familie, oameni care tin la tine. Eu va multumesc tututor celor care v-ati adus aminte de ziua mea si va multumesc ca sunteti langa mine!
Acum,la 19 ani, ma simt bine, plina de viata si cu dorinta de cunoastere! E inca perioada inca, in care faptul ca adaugi an nu inseamna ca ai imbatranit, ci perioada in care ai parte de cei mai frumosi ani!

3 comentarii:

Sagy, spunea...

n screeLa multi ani once again ...;)
Take care si spor la baut:))

Anonim spunea...

la mulți ani! primesc tort?

Archie spunea...

O să-ţi zic şi eu La Mulţi Ani! dupa multe zile de la ziua de 19 ani.Chiar e frumos la 19 ani şi pentru mine, 20 pare să fie şi mai promiţător.
Dorul de Suceava vine de curiozitate de Suceava?sau chiar ai pierdut timpul cândva pe aici?