sâmbătă, 19 iunie 2010

Azi sunt absolventă.

Mi-e foarte greu să transpun în cuvinte ceea ce simt. Nici nu ştiu dacă ar putea cuvintele să traducă ceea ce simt în acest moment. Ştiu doar că nu sunt singura şi nu am fost singura care a simţit asta. Dacă mă uit pe geam, văd un fulger care luminează cerul amar, sperând să găsesc acest fulger şi în inima mea.

A trecut ceva timp de când nu am mai scris, poate că se vede, poate că se mai simte. Lipseşte ceva, parcă lipseşte ceva din mine.Îmi pun capul între palme şi ascult Massive Attack, este singurul mod de a încerca să înţeleg ce se întâmplă cu mine. Nu este nimic trist, nu este nimic ciudat, este doar un oftat care vine ca un reflex la încheierea unei etape în viaţă. Îmi este greu să îmi exprim emoţiile în această seara, mă chinui să nu se vadă.

Am încheiat o nouă poveste. Am terminat facultatea. Cuvintele nu mai au loc. A fost frumos şi ciudat în acelaşi timp, de aceea nici nu ştiu dacă mă bucur sau sunt tristă. Îmi beau ness-ul şi ascult Massive Attack, meditând la următorul pas în viaţă. Mâine voi fi mai liniştită, azi sunt boemă şi visătoare. Azi sunt absolventă.

Niciun comentariu: