vineri, 26 martie 2010

A trecut atata timp...


A trecut atat de mult timp de cand nu am mai scris pe acest blog incat mi s-a facut un dor nebun de el.Aici era coltisorul meu,locul meu unde imi linisteam gandurile, unde mi-era usor sa le astern pe o foaie imaginara transformata apoi, in puncte pixelate.

In noaptea asta, am simtit nevoia sa il readuc la viata. A stat aproape un an de zile tacut, in umbra, asteptandu-ma zi de zi sa ii sterg praful de pe el. Si chiar daca imi sughita cuvintele iar degetele imi tremura de emotie pentru ca nu mai stiu daca mai pot scrie asa cum o faceam odata, dorul de a scrie m-a data gata. Si iata ca m-am intors, pentru ca aici este locul unde lirismul din mine se poate exprima. Un loc al meu care este rupt complet de tot ceea ce fac in restul timpului. Un loc unde mai pot visa, pot fi poetica si pot lasa frau liber imaginatiei.

Am dus dorul acestui blog, iar acum il voi reactiva, pentru a ma reactiva, de fapt, pe mina insami.

2 comentarii:

puskin spunea...

te asteptam :)

Games Online spunea...

The Best Bomberman Games Online only on AllGamesOnline.Org