miercuri, 11 iunie 2008

Special flavour



Stagnez. Nu creez. Tocesc manuale, cursuri, care în altă conjunctură mi-ar fi plăcut, dar aşa le detest şi mi-e silă de ele. Nu am timp de mine, am timp de făcut cafele. Nu am timp de dormit, am doar timp de visat, de visat că am să scap repede ce acest calvar, stresiune.

Printre micile picături de timp liber, încerc să mă relaxez, să ascult muzica bună pe care o mai găsesc, să citesc cărţile care îmi plac şi pe care le vreau eu, să mă răsfăţ cu un film simpatic şi o îngheţaţă maaaare. Simple plăceri, care acum par un vis frumos, o amintire plăcută. Dar aşa e viaţa de student, prins la înghesuială de mormanul de cursuri şi cărţi de citit...cu câteva zile/ore înaintea unui examen.

Mă simt ciudat că nu mai am inspiraţie. Acum singura inspiraţie este pentru fotbal. CE2008 a acaparat toată atenţia. Este evenimentul verii, al momentului, al suporterilor.

Sunt atâtea lucruri în jurul meu care îmi oferă inspiraţie, chiar viaţa însăşi. Tot ceea ce este în jurul meu mă inspiră să văd în profunzime. Viaţa este frumoasă, are momente când îţi aduce zâmbetul pe buze, şi momente când te face să fii bosumflat. Însă merită trăită, iubită. Vara sentimentele se intensifică, vara simţi altfel, totul pare mai frumos, mai vesel, mai viu. Poate de aceea am şi eu atâta optimism. A venit vara, a venit pofta de viaţă, cheful de distracţie....
Nici teamă nu mai e, nici nelinişte. Vara toate sentimentele negative se modifică şi intensifică în cele pozitive, nu mai e nimic rău.

Iubesc vara, iubesc cum sunt eu vara, iubesc atmosfera pe care o degajă, iubesc sentimentul de libertate pe care mi-l oferă, iubesc aroma libertăţii pe care o simt prin totţi porii! Go taste some freedom!

Niciun comentariu: